wtorek, 3 maja 2011

Śnieg w maju?

Przeglądam zdjęcia swoich prac i wybieram te do pokazania na blogu... ale nie mogę się pozbyć wrażenia, że raczej powinnam pokazywać tu zdjęcia ozdób choinkowych... Bo to chyba zima skoro za oknem sypie śnieg?..




Ale tak poważnie - koszmarna ta pogoda i koszmarnie daje mi się we znaki. Głowa mi pęka, wszystkie kości bolą. Nie miałam najmniejszej ochoty wychodzić spod kołdry. Dobrze, że pisankowy czas minął i mogę sobie pozwolić na robótkowe lenistwo.

Dobrego dnia życzę wszystkich! Trzymajcie się ciepło w ten zimny czas! :)

4 komentarze:

Agni pisze...

Och, musisz zajrzec do mnie i ogrzac sie w palacym majowym sloncu ! Ag

Nati pisze...

Beautiful eggs!!
Nati from Brazil
http://natiquill.blogpspot.com

Marzycielka pisze...

Agnieszko, chyba muszę tak zrobić. Wprawdzie u nas już cieplej, ale ja i tak nie mogę się rozgrzać. Potrzebuję jeszcze więcej słońca.

Pozdrawiam :)

Marzycielka pisze...

Thank you, Nati! :)

Prześlij komentarz